Időpontfoglalás lépései

Válassza ki a szakterületet és a kívánt szolgáltatást

Konkrét orvost is van lehetősége választani, de akár legközelebbi időpontjainkat is kérheti.

Jelentkezzen be az oldalra a saját fiókjával

Ha még nem regisztrált, itt néhány adat megadásával ezt is könnyen megteheti.

Válasszon szolgáltatástípust és adja meg látogatása okát

Itt akár távkonzultációt is választhat (ahol ez elérhető), illetve látogatása okát is összefoglalhatja röviden.

Adja meg a fizetés módját és nyomja meg a foglalás gombot

A vizsgálat díját online, bankkártyával vagy a helyszínen is rendezheti.

Időpontfoglalás

Az orvos csak telefonon fogad bejelentkezést

+36-87-999-359

Gyakori kérdések

Mi a teendőm, illetve mi történik, ha nem tudok időben odaérni az időpontomra?
Lehetőség szerint legkésőbb 24 órával az időpontja előtt jelezze (lemondás esetén mindenképp) telefonon a +36 87 999 359-es telefonszámon. Előfordulhat, hogy ilyen esetben várakoznia kell majd, mert a soron következő pácienseket is el kell látnunk.
Hogyan törölhetem vagy módosíthatom a foglalásom?

Telefonon ügyfélszolgálatunkon hétfőtől péntekig 08:00 és 20:00 óra között, hétvégén pedig ügyeletes kollégánknál 08:00 és 18:00 óra között. Mindkét esetben hívja a +36 87 999 359-es telefonszámot.

Online foglalás esetén a myhealzz.hu felületén a „Megnézem a foglalt időpontjaimat” menüpontban, az „Előjegyzéseim” fül alatt.

Időpontot módosítani telefonon közvetlenül, online pedig a korábbi időpont törlésével és egy új foglalás végrehajtásával tud.

Kérjük, hogy amennyiben törölni vagy módosítani szeretne időpontján azt minden esetben az időpont előtt legalább 24 órával tegye.

Milyen egyéb úton tudok időpontot foglalni?

Telefonon a +36 87 999 359 vagy a +36 20 333 4691-es számok egyikén.

Személyesen ügyfélszolgálatunkon hétköznap 08:00 és 20:00 óra között a 8230 Balatonfüred, Honvéd utca 5. címen.

Több szolgáltatásra is foglalhatok időpontot?
Természetesen. Telefonon akár egyszerre is, online pedig csupán újra végig kell haladnia a foglalási folyamaton.
Honnan tudom, hogy sikeres volt-e a foglalásom?
Amennyiben foglalása sikeres volt azt egy válaszüzenet jelzi az „Időpont foglalása” gomb megnyomása után, illetve e-mailt is küldünk Önnek, amely tartalmazza foglalása adatait.
Elakadtam/hibát tapasztaltam az időpontfoglalás során. Mit tegyek?

Ha problémát tapasztal, kérjük, foglaljon időpontot telefonon a +36 87 999 359 vagy a +36 20 333 4691-es számok egyikén.

Továbbá, sokat segíthet rendszerünk fejlesztésében, ha ilyen esetben telefonos foglalásakor vagy e-mail üzenetben jelzi kollégáinknak, hogy milyen problémát tapasztalt az online foglalás során. E-mail címünk: info@furediklinika.hu

Mit mondanak azok,
akik már jártak az Első Füredi Magánklinikán?